Medlemstilbud

Et godt gratis tilbud til alle medlemmer af Danmarks Lærerforening - Hent gratis bøger på "Min side"

Danmarks Lærerforening har indgået et samarbejde med Aarhus Universitetsforlag samt Frie Skolers Lærerforening om en ny bogserie. Serien hedder Pædagogiske rækkevidde og er gratis for alle medlemmer af foreningen.

Over de næste to år udkommer i alt 12 bøger. Som medlem af DLF kan man hente alle bøger gratis, både som lydbog og e-bog, ved at gå ind på ”Min side”.

Man kan også købe den trykte bog til en medlemspris på 79. kr. (Normalpris 129 kr.). Bøgerne er skrevet af førende pædagogiske forskere. De er korte, anvendelige og skrevet i et fortællende sprog.

Det er en uafhængig bogserie, hvor faglig fordybelse og lystlæsning går hånd i hånd for at bidrage til pædagogisk udvikling, understøtte forskningsbaseret kompetenceudvikling og lægge op til refleksion, inspiration og samtale.

Bag projektet står en styregruppe med repræsentanter fra forlaget og Danmarks Lærerforening og Frie Skolers Lærerforening

Den første bog i serien bliver Jeppe Bundsgaards Digital dannelse, som allerede nu kan hentes på min side.

Inden sommerferien udgives yderligere to bøger i serien, nemlig Theresa Schilhabs Læringens DNA og Tine Basse Fiskers Samarbejde og inklusion.