Afstemningen om A20 er slut

Kære medlemmer af HLF

Afstemningen om A20 er slut. Tak til alle jer, der brugte jeres stemme. Resultatet blev et ja til aftalen. På landsplan stemte 77,25 %, hvoraf 66,6 % stemte ja og 33,4 % stemte nej. I Herlev ligger resultatet meget tæt op ad landsresultatet med 74,7 % afgivne stemmer, hvoraf 68,6 % stemte ja og 31,4 % stemte nej.

Vi er i HLF naturligvis glade for, at resultatet blev et ja, fordi vi er af den overbevisning, at det er den bedste vej ind i fremtiden for en god skole både nationalt og lokalt.

Vi skal nu tage debatten sammen med alle jer medlemmer, jeres tillidsrepræsentanter, skolelederne og forvaltningen for at finde ud af, hvordan vi får aftalen implementeret i Herlev i samspil med vores nuværende arbejdstidsaftale.

Som vi fortalte om på faglig klub møderne har vi aftalt at mødes med skoleledere og forvaltning for at få sat gang i drøftelserne.

Målgruppe