DLF Insite

Dlf Insite
DLF Insite - Nyt intra

Alle medlemmer af Danmarks Lærerforening har adgang til foreningens nye intranet DLF InSite.

Sådan logger du på DLF InSite

Du logger ind med følgende brugernavn og adgangskode:

Brugernavn:     CPR-nummer uden bindestreg (fx 1234564321)
Adgangskode:  De sidste 4-cifre i dit CPR-nummer  (fx 4321)

Hvis du ønsker at bruge dit UNI-log'in i stedet, kan du gøre dette ved at trykke på UNI-Login-linket under "Vælg logintype" nederst på "Loginsiden". (Inden du logger ind) Hvis du bare ønsker en anden adgangskode end de sidste fire cifre i dit cpr.nr., kan du inde på DLF InSite klikke på 'Profil' øverst på siden og herefter på 'Funktioner' og 'Skift password'.

Generelle spørgsmål

Hvad er adressen til DLF InSite?

Adressen er https://dlfinsite.dlf.org.

Hvordan logger man ind på DLF InSite?

Alle logger som udgangspunkt ind med deres CPR nummer uden bindestreg som brugernavn og de sidste fire cifre som adgangskode.

Hvorfor er systemet langsomt/trægt?

Vi arbejder på at forbedre hastigheden på siden generelt

Hvordan benyttes tags?

Du kan sætte tags på alle dine indlæg. Findes tagget i forvejen vil det blive vist som en valgmulighed – hvis det ikke findes bliver det oprettet i systemet når du gemmer indlægget. Du kan klikke på et tag på et indlæg og derefter vil du få vist andre indlæg med samme tag, som du har rettigheder til at se

Hvorfor står der 'Ingen poster at vise' under 'Deltagere' -feltet?

Det er en fejl, som nu er blevet udbedret. Vi har forsøgt at gennemgå samtlige rum for at rette fejlen, men skulle vi have overset en enkelt er du velkommen til at skrive det til komplatform@dlf.org og så vil vi rette det.

Kommer der en app?

Ja, der vil blive lanceret en app med nogle simple funktioner fx en notifikationsservice. Derefter vil man stadig skulle logge ind via sin browser. Den lanceres ifølge DLF's leverandør 23. februar 2018.

Kan der indsættes en video i et indlæg?

Ja, det er muligt at indlejre videoer i indlæg via ’embed’-funktion (html). Indsæt video på DLF InSite kan findes i Vidensbank à Support à Vejledninger.

Hvordan redigerer jeg mine oplysninger under Min profil?

Alle data trækkes fra medlemssystemet. Den eneste indstilling du kan ændre er derfor dit password.

Hvordan opsætter jeg abonnementer?

Du opsætter abonnementer under Min profil. Vælg Editpersonalsubscriptions og derefter Opsæt abonnement.