Anbefaling valg til hovedstyrelsen 2023

Kredsstyrelsen anbefaler at du stemmer på Anders Liltorp

Hovedstyrelsesvalg – brug din stemme!

Hovedstyrelsesvalget går i gang torsdag d. 23/11 – og du kan stemme frem til tirsdag d. 5/12.

Kredsstyrelsen i Herlev Lærerforening anbefaler, at du stemmer på Anders Liltorp.

Formand Jens Lunden og næstformand Torben Halkjær Nielsen er stillere for Anders.

Anders er formand i Rødovre Lærerforening og medlem af hovedstyrelsen i dag, hvor han lægger en stor indsats i særlig overenskomstudvalget.

Medlemmerne i Herlev Lærerforening kender også Anders fra hans deltagelse i vores medlemskursus og som dirigent på vores generalforsamlinger.

Anders er med til at sikre den lokale indflydelse på hovedstyrelsens arbejde og er ganske ofte vores kritiske stemme.

Anders’ valggrundlag er: Medlemmerne først, Sammenhæng mellem ord og handling, Resultater der gør en forskel.

Brug din stemme – hvordan?

Alle stemmeberettigede medlemmer modtager en mail med link til afstemningen.

Hvis du er i tvivl om vi har din rigtige mailadresse, kan de se det på Min side. Gå til Min side

Hvis du ikke har modtaget en mail, kan du, hvis du er stemmeberettiget, benytte dette link til MitID: https://logins.assembly-voting.com/dlf_hoved_2023

Hver stemmeberettiget har 18 stemmer, som kan fordeles mellem kandidaterne. Man kan naturligvis også vælge at brug alle 18 stemmer på den samme kandidat.

Der stiller 3 kandidater op fra vores lokalområde i hovedstaden.

Anders Liltorp, Rødovre Lærerforening; Morten Refskov, Ballerup Lærerforening og Susanne Weisbjerg Vilstrup, Ballerup Lærerforening

Du kan læse mere om kandidaterne og deres opstillingsgrundlag på folkeskolen.dk

Samt i næste nummer af Folkeskolen, der kommer d. 30/11.

Kredsstyrelsen i Herlev Lærerforening opfordrer dig til at bruge din stemme så vi kan få valgt de lokale kandidater.

Konkurrence

Skolen med den største stemmeprocent får en præmie af kredsstyrelsen.

Med Venlig Hilsen

Kredsstyrelsen i Herlev Lærerforening